مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-16سياسي

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت الله صدیقی و دکتر سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه معاونین این ستاد با .

- آیت الله صدیقی و دکتر سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه معاونین این ستاد با آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت الله صدیقی و دکتر سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه معاونین این ستاد با آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.

آیت الله صدیقی در این دیدار که معاونین حوزه های علمیه نیز حضور داشتند اظهار داشت: همانطور که انقلاب از حوزه ها آغاز گردید، میطلبد حضرتعالی پرچمدار انقلاب در حوزه فریضتین باشید و انقلابی در این خصوص از حوزه های علمیه شروع شود که نتیجه ی آن تحولی بزرگ در سطح تبدیل فرهنگ اسلامی به فرهنگ رفتاری در سایه ولایت فقیه، توجه و دعای امام عصر (عج) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد