مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-16سياسي

هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و همدلی در جامعه است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: ایام هفته وحدت بهترین فرصت برای کمک به وحدت و همدلی بیشتر در جامعه است و انتظار می رود که برگزاری مراسم های این چنین، - ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: ایام هفته وحدت بهترین فرصت برای کمک به وحدت و همدلی بیشتر در جامعه است و انتظار می رود که برگزاری مراسم های این چنین، زمینه ساز عملیاتی شدن این امر مهم که در راستای عمل به آموزه های دینی ماست، باشد.

امین مرادی در گفت وگو با رسانه های استان کردستان از برگزاری هجدهمین یادواره عارف نامی کرد مرحوم سید بهاء الدین شمس قریشی به عنوان یکی از برنامه های شاخص و محوری هفته وحدت در سنندج خبر داد و اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی، هجدهمین یادواره عارف نامی کرد مرحوم سید بهاء الدین شمس قریشی در نخستین روز هفته وحدت در سنندج برگزار می شود.

وی ادامه داد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان طی بیش از 15 سال گذشته برگزاری این مراسم را در دستور کار قرار داده است و در راستای استقبال خوب و گسترده مردم، امسال نیز این مراسم در سنندج برگزار می شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در راستای برگزاری این مراسم، افزود: برگزاری یادواره مرحوم سید بهاء الدین شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و همدلی در جامعه است

هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و همدلی در جامعه است