مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-16پزشكي

احتمال شیوع پیک ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احتمال شیوع پیک ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نیمه اول آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احتمال شیوع پیک ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نیمه اول آبان ماه خبر داد.

پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: متاسفانه یک نفر بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان جان خود را از دست داد و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به 965 نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: هم اکنون 228 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های معین کرونا در استان تحت درمانند، که از این تعداد 101 نفر کرونای قطعی و 17 نفر هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 74 هزار و 840 بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

یزدان پناه تصریح کرد: از مجموع 525 نمونه PCR از آزمایشگاه های سلولی مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت، 38 درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و دنا گزارش شده است.

وی از احتمال شیوع پیک ششم کرونا در نیمه اول آبان ماه خبر داد و تاکید کرد: پیک جدید بیماری کرونا در برخی مناطق کهگیلویه و بوید احمد به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شیوع پیک ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

احتمال شیوع پیک ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد