مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-16سياسي

الکترونیکی شدن 97 درصد ابلاغ ها در مازندران


رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به شاخص های سند تحول قضایی، ابلاغ الکترونیک را یکی ازشاخص های مهم در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات دانست و گفت: - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به شاخص های سند تحول قضایی، ابلاغ الکترونیک را یکی ازشاخص های مهم در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات دانست و گفت: در 6 ماه گذشته با توجه به گستردگی حوزه های قضایی استان، 97 درصد ابلاغ ها در استان به صورت الکترونیک انجام شد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در این زمینه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه کاهش هزینه ها و رعایت حریم افراد، کاهش اتلاف وقت و استفاده کمتر از نیروی انسانی از مزایای ابلاغ الکترونیک است، اظهار کردکرد: با ابلاغ الکترونیک، اصحاب پرونده در سریع ترین زمان می توانند نتیجه دادرسی را روی سامانه و تلفن همراه دریافت کنند.

وی افزود: در 6 ماه گذشته از 2 میلیون و 567 هزار و 738 ابلاغ صادره، 2 میلیون و 492 هزار و 260 ابلاغ به صورت الکترونیک، 56 هزار و 931 ابلاغ نیمه الکترونیک و 780 ابلاغ بصورت سنتی بوده همچنین 17هزار و677 آگهی به صورت الکترونیک انجام شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران در ادامه همچنین با اشاره به سامانه نوبت دهی قضایی اظهار کرد: این سامانه جهت دریافت نوبت برای مراجعه به شعب و واحدهای متمرکز اجرای احکام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن 97 درصد ابلاغ ها در مازندران

الکترونیکی شدن 97 درصد ابلاغ ها در مازندران