مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-16سياسي

یمنی ها به دروازه های مأرب رسیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، المیادین در گزارشی درباره پیشروی های نیرو های صنعا در مأرب آورده است: برای رزمندگانی که هفت سال تجربه جنگی دارند و این تجربه آن ها را صیقل داده است، - نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی های برق آسایی در جبهه مأرب داشته و آن ها به دروازه های شهر رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، المیادین در گزارشی درباره پیشروی های نیرو های صنعا در مأرب آورده است: برای رزمندگانی که هفت سال تجربه جنگی دارند و این تجربه آن ها را صیقل داده است، رقم زدن سرنوشت نبرد مأرب کار سختی نیست.

این رزمندگان مهارت و تجربه های عالی در نبرد های زمینی پیدا کرده اند و تحت هر شرایطی به هر اندازه که سخت هم باشد، به پیشروی خود ادامه داده و پیروز شده اند.

طی روز های گذشته، طلایه داران نیرو های صنعا موفق به دستاورد های بزرگی در رحبه و العبدیه واقع در جنوب شهر مأرب شدند.

طلایه داران نیرو های صنعا به مثلث مأرب، البیضاء شبوه رسیده اند و با این دستاورد نیرو های مسلح سه جبهه مهم را به هم مرتبط کرده و از سه جبهه جنوبی، شمال شرقی و شمال غربی، حلقه محاصره را تنگ کرده اند.

المیادین گزارش داد: چند روز قبل نیرو های مسلح یمن پرده از عملیات نظامی در شمال غرب یعنی از سمت صرواح و سد مأرب در عملیاتی با نام فجر پیروزی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمنی ها به دروازه های مأرب رسیدند

یمنی ها به دروازه های مأرب رسیدند