مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-16سياسي

عوارضی اتوبان تبریز-سهند باید بررسی شود


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: عوارضی اتوبان تبریز-سهند باید بررسی شود تا با ایجاد تفاهم معقولی با پیمانکار مربوطه، این عوارضی برداشته شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: عوارضی اتوبان تبریز-سهند باید بررسی شود تا با ایجاد تفاهم معقولی با پیمانکار مربوطه، این عوارضی برداشته شود.

محمدحسین فرهنگی در آیین کلنگ زنی پروژه ی ایجاد دوربرگردان در کیلومتر 16 آزادراه تبریز - سهند و پارک مولانا در فاز سه شهر سهند اظهار کرد: در خصوص عوارضی اتوبان تبریز- سهند به دنبال تفاهم معقولی با پیمانکار این طرح هستیم و از مسئولان شهرستان سهند و فرماندار محترم اسکو می خواهیم که این تفاهم را با پیمانکار طرح، پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت جلب رضایت پیمانکار، رایزینی های مربوطه با شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید و وزارت راه در تهران انجام خواهد شد تا جایگزینی بر عوارض تعیین شود، اما اگر به هر دلیلی با مبلغ پایین قرار بر اخذ عوارضی شود، در اواسط اتوبان باید نصب شود تا تنها افرادی که به سهند یا بالعکس سفر می کنند، عوارضی پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهنگی در پایان با اشاره به مشکل آب شرب سهند نیز گفت: با تسریع در عملیات عمرانی تسویه خانه شهر سهند این معضل حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارضی اتوبان تبریز-سهند باید بررسی شود

عوارضی اتوبان تبریز-سهند باید بررسی شود