مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-16ورزشي

شهرخودرو؛ بحران روی بحران


تیم فوتبال شهرخودرو در آستانه رقابت های لیگ برتر همچنان درگیر مشکلات مختلفی است و مشخص نیست چطور مدیران این تیم می خواهند در فاصله کمتر از 5 روز تا شروع مسابقات، - تیم فوتبال شهرخودرو در آستانه رقابت های لیگ برتر همچنان درگیر مشکلات مختلفی است و مشخص نیست چطور مدیران این تیم می خواهند در فاصله کمتر از 5 روز تا شروع مسابقات، حداقل بخشی از نابه سامانی ها را حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرخودرو یا پدیده؛ تیمی که هنوز حتی نامش هم مشخص نیست، 27 مهر باید مسابقاتش را در لیگ برتر بیست و یکم آغاز کند.

بدهی پشت بدهی و حواشی عجیب و غریب باعث شده تا نماینده خراسان رضوی شرایط اسفناکی را تجربه کند؛ از پنجره ای که به خاطر بدهی به کوزین بسته شده تا مجوز باشگاهی که هنوز اخذ نشده است.

شهرخودرو یا پدیده؟ نماینده خراسان رضوی در فاصله کم باقی مانده تا آغاز لیگ برتر همچنان نتوانسته مجوز کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان را دریافت کند، به همین خاطر است که همچنان اسم پدیده روی این تیم باقی مانده و خبری از شهرخودرو نیست.

در شرایطی که باشگاه جزو اموال فرهاد حمیداوی، مالک مجموعه اقتصادی شهرخودرو محسوب می شود، بعید نیست که حداقل در هفته های نخست، نماینده خراسان رضوی با نام پدیده وارد رقابت ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرخودرو؛ بحران روی بحران

شهرخودرو؛ بحران روی بحران