مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-16سياسي

رسیدگی به درخواست 755 نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری


از ابتدای سال جاری تاکنون با بررسی درخواست 755 نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ 18میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض توسط کمیته امداد البرز اعطا شد.

- ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است، گفت: این نهاد درخواست های مساعدت 755 نیازمند غیر مددجوی البرزی را که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده بودند را بررسی و نهایتاً ضمن پرداخت 18میلیارد ریال وام قرض الحسنه به 233 نفر، کمک بلاعوض به 68 نفر، تحت حمایت قرار دادن 58 خانوار، 70 خانوار نیز مشمول بهره مندی از تسهیلات اشتغال شدند.

فلاح قنبری بابیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت اعطا می شود اظهار داشت: تسهیلات این نهاد به مددجویان و نیازمندان ازلحاظ تضامین و مدارک موردنیاز نسبت به سایر بانک ها با ضوابط به مراتب آسان تری اعطا می شود.

ابوالفضل فلاح قنبری از آمادگی دفاتر 13 گانه کمیته امداد وبیش از 300 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می توانند از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به درخواست 755 نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری

رسیدگی به درخواست 755 نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری