مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-16اقتصادي

ثبت 2 وقف جدید در خوانسار طی سال 1400


در سال جاری دو وقف جدید در این شهرستان انجام شد که شامل یک منزل مسکونی به نیت حسینه و یک باب مغازه در مجموع به ارزش حدود هشتاد میلیارد ریال است.

- ، اظهار داشت: در سال جاری پنج مجوز سرمایه گذاری برای موقوفات حمام هرستانه، حاج میرزا محمد خوانساری، حاج صانع، آخوند ملاحیدر و چشمه آخوند دریافت شده است.

توزیع 250 بسته معیشتی و پک تحصیلی در خوانسار وی افزود: همچنین در اجرای طرح ضیافت الهی و شمیم حسینی بیش از 250 بسته معیشتی و پک تحصیلی در ماه رمضان و ماه صفر به ارزش 700 میلیون ریال توزیع شده است.

اجرای عملیات عمرانی در دو امامزاده خوانسار رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار از اجرای عملیات عمرانی در امامزادگان احمد (ع) و سید صالح (ع) به ارزش بیش از ده میلیارد ریال خبر داد و گفت: در سال جاری در راستای نیت واقفان خیر اندیش سه میلیارد ریال در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و تعمیر مساجد و حسینیه هزینه شده است.

ثبت دو وقف جدید در خوانسار شفاعتی با بیان اینکه در سال جاری دو وقف جدید از سوی حاج حسن شفیعی و همسرش حاجیه خانم اشرف شفیعی به ارزش حدود هشتاد میلیارد ریال انجام شد، افزود: این واقفان خیراندیش منزل مسکونی خود را به نیت حسینیه وقف و حسینیه نیز به نام فرزند شهیدشان محمد صادق شفیعی نام گذاری شد، همچنین از سوی این واقفان یک باب مغازه در خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 وقف جدید در خوانسار طی سال 1400

ثبت 2 وقف جدید در خوانسار طی سال 1400