مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-16سياسي

نامه مجمع اسلامی دانشجویان درباره برخی شایعات درباره وضعیت انرژی در زمستان


اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ضمن اشاره به برخی شایعات درباره وضعیت انرژی در زمستان پیش رو، تاکید کرد: تحقق انتظارات اندک و به حق مردم در این باره با توزیع عادلانه و بهره وری در مدیریت انرژی و رعایت اصلِ متقابلِ ارزش گذاری دولت-ملت امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه ای به وزرای نفت و نیرو ضمن اشاره به برخی شایعات درباره وضعیت نامطمئن انرژی در زمستان پیش رو، تاکید کرد: تحقق انتظارات اندک و به حق مردم در این خصوص با توزیع عادلانه و بهره وری در مدیریت انرژی و رعایت اصلِ متقابلِ ارزش گذاری دولت-ملت امکان پذیر است.

متن این نامه به شرح زیر است: امیرالمومنین علی(ع) در نامه ای به مالک از تعبیر وإن ظنت الرعیه بک حیفا فأصحر لهم بعذرک؛ اگر مردم بدگمان شدند و گمان کردند که درباره آن ها ستمی روا داشته ای عذر و دلیل خود را برای مردم إصحار کن استفاده می کنند.

ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شما در اندک زمان استقرار سیاست های دولت جدید که نیازمند مشاهده ملموسِ ارتقا روحیه تحول خواه در این وزارتخانه های مهم می باشیم و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران که ولی امر جامعه فرموده اند: فرصت های مادّی کشور فهرستی طولانی را تشکیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مجمع اسلامی دانشجویان درباره برخی شایعات درباره وضعیت انرژی در زمستان

نامه مجمع اسلامی دانشجویان درباره برخی شایعات درباره وضعیت انرژی در زمستان