مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-16سياسي

حجت الاسلام محمدحسنی: ارتش ایران از اسلامی ترین ارتش هاست


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو فرهنگی ترین، معنوی ترین، انقلابی ترین، مکتبی ترین و اسلامی ترین ارتش های جهان اسلام است و این از برکات تدبیر ماندگار رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی هایی است .

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو فرهنگی ترین، معنوی ترین، انقلابی ترین، مکتبی ترین و اسلامی ترین ارتش های جهان اسلام است و این از برکات تدبیر ماندگار رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی هایی است که فرماندهان محترم ارتش از برنامه های دینی داشته و دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح شنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام خمینی (ره) بزرگ احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن حاضر است و ما مفتخریم که در این مسیر گام برمی داریم.

وی با تاکید بر اینکه ادامه راه نورانی امام راحل تکلیف سنگینی بر عهده همه امت اسلامی از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: امروز خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه در بعد نظامی مقتدرانه در اوج قرار دارد، در بعد ایمانی، بصیرتی و انقلابی نیز گام های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محمدحسنی: ارتش ایران از اسلامی ترین ارتش هاست

حجت الاسلام محمدحسنی: ارتش ایران از اسلامی ترین ارتش هاست