مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-16ورزشي

کاربردهای نانو در صنایع نساجی و پوشاک


مجموعه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو در صنایع نساجی و پوشاک با حمایت ستاد نانو و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

- مجموعه وبینار "کاربردهای صنعتی فناوری نانو در صنایع نساجی و پوشاک" با حمایت ستاد نانو و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، مجموعه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو صنایع نساجی و پوشاک با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران و جهان در صنایع نساجی و پوشاک به شرکت ها، سازمان ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقه مندان و فعالان این حوزه برگزار می شود.

معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت های فناور موفق در صنایع نساجی و پوشاک، معرفی سیاست ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو، تبیین چالش ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت ها، سازمان ها و صنایع در صنعت نساجی و پوشاک، ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه پژوهشی، فناوران و جامعه صنعتی کشور و ایجاد بسترهای مناسب همکاری علاقمندان با شرکت های فناور در زمینه های تحقیقاتی، صنعتی، بازاریابی و فروش از جمله اهداف این رویداد برخط که با رویکرد فناورانه و صنعتی است.

در این رویداد در خصوص موضوعاتی چون معرفی برنامه ها، حمایت ها و سیاست های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در حوزه نساجی و پوشاک ، نخ های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردهای نانو در صنایع نساجی و پوشاک

کاربردهای نانو در صنایع نساجی و پوشاک