مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-16سياسي

تبدیل زاهدان به شهر گردشگرپذیر


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری شهرداری و اقدامات گسترده در راستای توسعه گردشگری این شهر به شهر گردشگر تبدیل می شود.

- مجتبی میرحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار در زاهدان اظهار کرد: با توجه به اینکه زاهدان را به عنوان شهر کار می شناسند باید هویت این شهر را به عنوان شهر گردشگرپذیر ترسیم کرده و با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها این تصویر را بشکنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: به همین منظور نشستی با شهردار زاهدان برگزار شد و موضوعات مهمی نیز در دستور کار هر دو دستگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته مشترک هماهنگی پروژه های اجرایی صنعت گردشگری در خدمت توسعه اقتصاد پایدار شهری  با نگاه به بازآفرینی شهری بر اساس حفظ مولفه های معماری ایرانی اسلامی شکل خواهد گرفت .

    میرحسینی بیان کرد: از توافقاتی که بین دو دستگاه صورت گرفته راه اندازی اتوبوس گردشگری با هدف معرفی جاذبه های داخل شهر زاهدان و نیز تعریف تورهای نیم روزه و یک روزه داخل شهر با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و شهرداری زاهدان است.

  وی گفت: قرار است کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری به منظور راهنمایی گردشگران در مراکز پرجمعیت زاهدان مستقر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل زاهدان به شهر گردشگرپذیر

تبدیل زاهدان به شهر گردشگرپذیر