مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-16سياسي

آیین اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار برگزار می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار از برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار با حضور شاعران 9 استان در بیجار خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار از برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار با حضور شاعران 9 استان در بیجار خبر داد.

عباس محمد مرادیان در گفت وگوی مجازی با رسانه های استان، اظهار کرد: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) آیین اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار در تاریخ 25 مهر ماه سال جاری در بیجار با حضور مقامات شهرستانی و استانی برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر مقامات استانی و شهرستانی، شاعران و ادیبان استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین در نهمین دوره جشنواره منطقه ای شعر انتظار حضور دارند.

محمدمرادیان با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش زبانی کُردی و فارسی و ترکی برگزار می شود، بیان کرد: هر شاعر و ادیب حداقل می توانست در یک یا دو بخش و هر بخش حداقل دو اثر و حداکثر پنج اثر ارسال کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار گفت: با پایان یافتن ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 99 اثر دریافت شده که 60 اثر فارسی، 23 اثر ترکی و 16 اثر کُردی است که توسط 3 داور آثار برگزیده انتخاب و در روز اختتامیه (25 مهرماه سالج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار برگزار می شود

آیین اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار برگزار می شود