مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-16اجتماعي

رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است


مشکلات شهرستان بشاگرد با اعتبارات جاری و عمرانی قابل حل نیست و رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: مشکلات شهرستان بشاگرد با اعتبارات جاری و عمرانی قابل حل نیست و رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است.

مهدی دوستی صبح امروز (24 مهرماه) در خصوص بازدیدش از شهرستان بشاگرد، با بیان اینکه این شهرستان با مجموعه ای از مشکلات مختلف از جمله در زمینه های راه، آب، برق، زیرساخت های آموزش و اشتغال مواجه است، عنوان کرد: این مشکلات با اعتبارات جاری و عمرانی قابل حل نیست و رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است.

وی با اشاره به مشکلات مدارس شهرستان بشاگرد، ادامه داد: باید با یک اقدام سریع و در کوتاه مدت، امکانات آموزشی لازم برای تحصیل دانش آموزان این شهرستان فراهم شود که این امر به طور جدی مورد پیگیری قرار می گیرد و همچنین پس از آن کارهای دائمی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت های شهرستان بشاگرد در زمینه ایجاد اشتغال، افزود: طیف متنوعی از محصولات معدنی در این شهرستان وجود دارد و باید مطالعات گسترده روی معادن بشاگرد صورت گیرد که از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و فعالیت در زمینه معادن در این شهرستان دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است

رفع مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است