مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-16سياسي

طرح شفافیت آرای نمایندگان در دستور کار مجلس


طرح شفافیت آرای نمایندگان و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در مورد ارز 4200 منابع و مصارف در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

- طرح شفافیت آرای نمایندگان و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در مورد ارز 4200 منابع و مصارف در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تشکیل می شود.

بررسی لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر، ایرادات شورای نگهبان در لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان (اس تی سی دبلیو 1978(1357) ، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، لایحه اصلاح ماده (8) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و طرح مدیریت تعارض منافع در دستور کار مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شفافیت آرای نمایندگان در دستور کار مجلس

طرح شفافیت آرای نمایندگان در دستور کار مجلس