مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-16سياسي

ارائه آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی در دانشگاه علم و صنعت


دبیر کانون دانش آموختگان مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت از برگزاری سومین همایش آنلاین با عنوان «آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی 2021» در روز دوشنبه 26 مهر ماه خبر داد.

- ارائه "آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی " در دانشگاه علم و صنعت دبیر کانون دانش آموختگان مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت از برگزاری سومین همایش آنلاین با عنوان آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی 2021 در روز دوشنبه 26 مهر ماه خبر داد.

دکتر علیرضا حاجی جباری ضمن بیان این مطلب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تصمیمی که شورای مرکزی کانون دانش آموختگان دانشگاه علم وصنعت گرفت، استفاده از تجارب و توانمندی های دانش آموختگان و اساتید برای توسعه مهارت دانشجویان، دانش پذیران و سایر علاقه مندان، اقدام به برگزاری یک سری دوره های آموزشی کردیم که با محوریت انتقال تجربیات طرح ریزی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا، میان کانون فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت و یک شرکت که در حوزه آموزش مجازی تجارب زیادی دارد، تفاهم نامه همکاری امضا شد و برگزاری سمینارهای آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس، همایش آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی 2021، سومین همایش از مجموعه همایش های آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی است که دوشنبه 26 مهر ماه از ساعت 11 الی 13 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی در دانشگاه علم و صنعت

ارائه آخرین متدهای تدریس در آموزش مجازی در دانشگاه علم و صنعت