مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-16اقتصادي

تناژ واقعی صادرات محصولات کشاورزی و دامی به طور دقیق در دسترس نیست


مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی و دامداران استان اردبیل با بیان اینکه تناژ واقعی صادرات محصولات کشاورزی و دامی به طور دقیق در دسترس نیستگفت: - ایسنا/اردبیل مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی و دامداران استان اردبیل با بیان اینکه تناژ واقعی صادرات محصولات کشاورزی و دامی به طور دقیق در دسترس نیستگفت: استان اردبیل رتبه 10 دامپروری را در بین استان های کشور دارد.

قاسم محبی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استان اردبیل رتبه اول تولید عدس و کلزا، رتبه دوم سیب زمینی، رتبه سوم تولید عسل، رتبه پنجم تولید چغندر، رتبه هفتم تولید گندم و جو و حبوبات و رتبه 10 دامپروری را در بین استان های کشور دارد.

وی با بیان اینکه تناژ واقعی صادرات محصولات کشاورزی و دامی به طور دقیق در دسترس نیست، تصریح کرد: برای افزایش صادرات این محصولات باید بسته بندی مناسب و مشتری پسند، راه اندازی شرکت های صادرات محور، تقویت پایانه های صادراتی و ترخیص سریع محصولات کشاورزی به دلیل عدم ماندگاری بالای آنها و کاهش بروکراسی و کاغذبازی اداری در دستور کار قرار بگیرد.

محبی زاده با بیان اینکه استان اردبیل دارای تنوع محصولات کشاورزی و دامی بوده به طوری که 4 درصد از تولید محصولات کشاورزی کشور متعلق به استان اردبیل است، تصریح کرد: وجود کشت و صنعت های مغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناژ واقعی صادرات محصولات کشاورزی و دامی به طور دقیق در دسترس نیست

تناژ واقعی صادرات محصولات کشاورزی و دامی به طور دقیق در دسترس نیست