مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-16سياسي

دیدار مدیران جهاد دانشگاهی گلستان با مدیرکل بازرسی استان


رییس و معاونین جهاد دانشگاهی استان گلستان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور با مدیرکل سازمان بازرسی گلستان دیدار کردند.

- ایسنا/گلستان رییس و معاونین جهاد دانشگاهی استان گلستان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور با مدیرکل سازمان بازرسی گلستان دیدار کردند.

ابراهیم شهبازی رییس جهاد دانشگاهی گلستان در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های جهاد دانشگاهی در استان گلستان، سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور را به مدیرکل و کلیه کارکنان این مجموعه در گلستان تبریک گفت و از فعالیت های خالصانه و صادقانه آنان قدردانی کرد.

محمدتقی حاجی مشهدی مدیرکل بازرسی استان گلستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های این سازمان، گفت: همان طوری که در قانون به زیرساخت های ارتقای سلامت اداری اشاره شده، با همکاری دستگاه های اجرایی و با تعامل دستگاه های نظارتی تلاش داریم تا زیرساخت های سلامت اداری را در استان تقویت کنیم.

وی تأکید کرد: در دنیا شاخص هایی برای ارتقای سلامت اداری در نظر گرفته شده که ما باید خود را با آن وفق دهیم.

مدیرکل بازرسی استان گلستان با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد و ترک فعل ها، هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت: بعد از انجام اقدامات کارشناسی طاقت فرسا، اخیراً در موضوع مربوط به ساخت وسازهای غیرمجاز روستای زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیران جهاد دانشگاهی گلستان با مدیرکل بازرسی استان

دیدار مدیران جهاد دانشگاهی گلستان با مدیرکل بازرسی استان