مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-16اقتصادي

قطعی روزانه 6 تا 10 ساعت آب شرب در هوراند


فرماندار شهرستان هوراند از خشک سالی بی سابقه و بحران کم آبی در این شهرستان خبر داد و گفت: آب شرب در شهر هوراند جیره بندی است و روزانه 6 تا 10 ساعت آب شرب قطعی می شود.

- ، از جیره بندی آب شرب در شهرستان هوراند خبر داد و اظهار داشت: مردم هوراند امسال بی سابقه ترین خشک سالی و کم آبی را تجربه می کنند، این در حالی است که در بخش شرب، آب به صورت جیره بندی بین مردم هوراند توزیع می شود.

فرماندار شهرستان هوراند افزود: در راستای تأمین آب شرب شهری و روستایی هوراند با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی دیدار داشتیم و در این نشست قرار است با تکمیل 2 مجتمع آب رسانی که به صورت نیمه تمام مانده اند اقدام شود، به هر حال تأمین آب شرب هوراند باید به صورت ضرب الاجل انجام گیرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که شهروندان هوراندی از قطعی 12 ساعته آب خبر می دهند آیا شهروندان نصف روز را بدون آب سپری می کنند؟ گفت: متأسفانه با کاهش اندکی در مصرف آب شرب؛ روزانه حدود 6 ساعت قطعی آب در هوراند داریم، در حالی تا هفته های قبل شش ساعت در روز و از شب تا صبح قطعی آب داشتیم و با توجه به نبود بارندگی و کمبود تولید آب در روند توزیع با مشکل مواجه هستیم.

مردانیان از حفر چاه جدید برای تأمین آب شرب شهر هوراند خبر داد و یادآور شد: چاه برای تأمین آب شرب حفر شده و نیازمند تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی روزانه 6 تا 10 ساعت آب شرب در هوراند

قطعی روزانه 6 تا 10 ساعت آب شرب در هوراند