مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-16پزشكي

خود را از سلامت روان محروم نکنید


مشکلات روان ممکن است برای همه افراد جامعه در هر جایگاه اجتماعی و وضعیت اقتصادی پیش بیاید و نباید به این دلیل که مبادا «قضاوت شویم» خود را از درمان که چه بسا بسیار راحت و در دسترس است ، - ایسنا/ایلام کارشناس ارشد سلامت روان گفت: مشکلات روان ممکن است برای همه افراد جامعه در هر جایگاه اجتماعی و وضعیت اقتصادی پیش بیاید و نباید به این دلیل که مبادا قضاوت شویم خود را از درمان که چه بسا بسیار راحت و در دسترس است ، محروم کنیم.

فاطمه هوشمند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته سلامت روان آموزش خودمراقبتی ، مهارت های زندگی و فرزندپروری محور فعالیت های کارشناسان سلامت روان است.

وی گفت: در این آموزش ها هدف آشنایی افراد و یادگیری آن ها در خصوص چگونگی مراقبت از سلامت روان خود ، مهارت هایی مانند کنترل خشم ، مهارت ای ارتباطی ، چگونگی ابراز احساسات ، مهارت نه گفتن و دیگر مهارت های مورد نیازدرزندگی فردی و اجتماعی و همچنین آشنایی و یادگیری روش های فرزندپروری است.

وی با بیان اینکه این آموزش ها با شعار سلامت روان در جهانی نابرابر در اختیار مراجعین قرار می گیرد، تصریح کرد: محتوای این شعار واقع بینانه یکی از مسائلی که به ما یادآوری می کند این است که گرچه نابرابری اعم از اجتماعی و اقتصادی و منطقه ای ویژگی ناگزیر جهانی است که در آن زندگی می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را از سلامت روان محروم نکنید

خود را از سلامت روان محروم نکنید