مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-16سياسي

پیگیری ها برای رفع مسائل زیست محیطی در بوشهر جدی تر شود


رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پیگیری ها برای رفع مسائل زیست محیطی در بوشهر جدی تر شود.

- ، حمیده خاتون هلال بحر صبح شنبه در نشست با مسئولان محیط زیست بوشهر اظهار داشت: تشکیل کمیسیون بهداشت و سلامت شورا یکی از اقدامات خوب شورای ششم بود و ما قطعاً اهتمام ویژه ای نسبت به مسائل بهداشتی و سلامت شهروندان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ما در شهر با مشاغل و صنایع آلوده و خطرناک مواجه هستیم که سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته و برای خروج آنها از شهر باید محیط زیست همراه با سایر دستگاه های حمایت از تولید اقدام جدی انجام دهد.

رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر تصریح کرد: امیدواریم محیط زیست نقش پر رنگ تری در مسائل و مشکلات زیست محیطی شهری تا حصول نتیجه در مدت زمان کوتاه داشته باشد.

وی در خصوص تشکیل کمیته زیست محیطی در شورا بیان کرد: عدم حل مشکلات در زمینه پسماند شهری، سگ های بلاصاحب، آلودگی دریا و شنا گاه ها، آلودگی کارخانه آسفالت حاکی از آن است که اقدامات، پیگیری ها به نحوی نبوده که ایجاد رضایت مندی مطلوبی را داشته باشد.

هلال بحر تاکید کرد: انتظار داریم محیط زیست در کنار شورا توان مضاعف شورا در راستای جذب بودجه و همراهی مسئولین استان به منظور رسیدن به اهداف مشترک شهرداری و محیط زیست باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها برای رفع مسائل زیست محیطی در بوشهر جدی تر شود

پیگیری ها برای رفع مسائل زیست محیطی در بوشهر جدی تر شود