مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-16اقتصادي

صادرات سیر درمانگر تویسرکان یک هدف دست یافتنی!


شهرستان تویسرکان با برخورداری از اقلیم، آب و هوا و خاک مناسب و حاصلخیز از قابلیت بالایی برای تولید محصول سیر مرغوب برخوردار است.

سیر تویسرکان به دلیل بهره مندی از مزایای ویژه تغذیه ای و اثرگذار خوراکی و غیر خوراکی به سیر درمانگر مشهور است در حالی .

- ایسنا/همدان شهرستان تویسرکان با برخورداری از اقلیم، آب و هوا و خاک مناسب و حاصلخیز از قابلیت بالایی برای تولید محصول سیر مرغوب برخوردار است.

سیر تویسرکان به دلیل بهره مندی از مزایای ویژه تغذیه ای و اثرگذار خوراکی و غیر خوراکی به "سیر درمانگر" مشهور است در حالی که تا کنون به میزان سطح کیفیت خود در بازارهای هدف کشور و خارج از کشور معرفی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این محصول در صورت برخورداری از بسته بندی مناسب و بازار پسند می تواند به کشورهای دیگر صادر شود و اثر گذاری خود در بخش اقتصاد و درآمدزایی عمومی را نشان دهد.

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان با بیان اینکه در سال های گذشته سیر وارداتی از کشورهای چین و اوکراین به کشاورزان ما ضرر رسانده است، گفت: سیر تولید شده در شهرستان تویسرکان از بهترین نوع آن است اما نبود بسته بندی مناسب و صادرات این محصول در سال های گذشته موجب شده کشاورزان به رغم زحمات زیادشان برای کاشت، داشت و برداشت، در برخی سال ها از منافع مالی قابل توجه و چندانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات سیر درمانگر تویسرکان یک هدف دست یافتنی!

صادرات سیر درمانگر تویسرکان یک هدف دست یافتنی!