مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-16پزشكي

کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در آذربایجان شرقی نسبت به اوج موج پنجم


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در آذربایجان شرقی نسبت به اوج موج پنجم بیماری خبر داد.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در آذربایجان شرقی نسبت به اوج موج پنجم ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در آذربایجان شرقی نسبت به اوج موج پنجم بیماری خبر داد.

دکتر سیمین خیاط زاده جمعه شب، 23 مهرماه، در گفت وگوی خبری با اشاره به کاهش چشمگیر بستری های کرونایی در سطح استان، اظهار کرد: روزانه به طور میانگین از 3000 تست کرونایی که در استان انجام می گیرد، 27 درصد موارد، مثبت گزارش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اکنون کاهش تعداد فوتی های ناشی از کرونا، چندان محسوس نبوده و میانگین روزانه از 23 نفر به 19 نفر رسیده است اما از هفته آتی، شاهد کاهش چشمگیر آمار در این خصوص نیز خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به تزریق دزهای اول و دوم تمامی واکسن های کرونا در سطح استان، گفت: 62 درصد از کل جمعیت استان تاکنون دز اول واکسن خود را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در آذربایجان شرقی نسبت به اوج موج پنجم

کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در آذربایجان شرقی نسبت به اوج موج پنجم