مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:002021-10-16حوادث

کوهرنگ روی دور تند پس لرزه


زمین لرزه ای به بزرگی 5.

7 ریشتر روز دوشنبه 12 مهرماه شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری را لرزاند، شدت زلزله به اندازه ای بود که در استان های اصفهان و خوزستان نیز احساس شد، - پس از وقوع زلزله پس لرزه های متعددی تاکنون این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است، به گونه ای که خسارات زلزله قبلی نیز در پس لرزه پنج ریشتری تشدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمحال و بختیاری به علت وجود گسل های مختلف از نقاط زلزله خیز در کشور محسوب می شود که در این بین شهرستان های کوهرنگ، اردل، شهر ناغان، گندمان و بلداجی بیش تر از سایر نقاط در معرض خطرپذیری قرار دارند.

بسیاری از منازل واقع در مناطق محروم و نقاط زلزله خیز در چهارمحال و بختیاری از ایمنی بالایی در برابر زلزله برخوردار نیستند و این منازل مسکونی در حوادثی مانند زلزله، سیل، صاعقه و .

بسیار آسیب پذیر هستند، خوشبختانه زلزله اخیر در شهرستان کوهرنگ تلفات جانی در پی نداشت و به علت عمق بالای زلزله خسارات چشمگیری نیز به منازل و زیرساخت ها وارد نشد، اما نباید به این مسئله خوشبین باشیم، زیرا هر لحظه امکان وقوع زلزله با شدت بیش تر در این مناطق وجود دارد و ممکن است جان مردم در این منطقه را تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهرنگ روی دور تند پس لرزه

کوهرنگ روی دور تند پس لرزه