مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 20:302021-10-15اقتصادي

گناوه ای ها شکایت کردند/ ممنوعیت خرید و فروش مجازی طلا و جواهرات


رییس اتحادیه طلاوجواهرات گناوه گفت: نظر به شکایت شهروندان گناوه ای خرید و فروش طلا و جواهرات از طریق شبکه های مجازی ممنوع است.

- اظهار داشت: با توجه به آنکه خرید و فروش طلا و جواهران جز مشاغل تخصصی و خاص به شمار می رود و نظر به شکایت تعداد کثیری از شهروندان گناوه ای در خصوص خرید طلا از طریق شبکه های مجازی، از شهروندان خواهشمندیم از خرید و فروش هرگونه طلا و جواهرات از طریق شبکه های مجازی خودداری کنند.

رییس اتحادیه طلا و جواهرات و اتاق اصناف گناوه افزود: این فروشندگان مجازی طلا با ارائه فاکتورهای جعلی با مُهر در حالی که هیچ گونه مجوزی از اتحادیه و سایر مراجع ندارند از شهروندان سو استفاده می کنند و با طرح ادعای آنکه اُجرت طلا را اخذ نمی کنند مشتریان را به طرف خود جذب می کنند.

وی گفت: پس از بررسی کارشناسان حوزه طلا و جواهر اثبات شده که اُجرت طلا با شیوه ی خاص در بین قیمت نهایی اعمال می شود و مبلغ بالایی به مشتریان تحمیل می شود و طلای فروخته شده نیز دارای عیار پایین تر از طلای عرضه شده در بازار است.

وی یادآور شد: افراد زیادی در این ارتباط به اتحادیه طلا و جواهر گناوه مراجعه می کنند و از این فروشندگان مجازی شاکی هستند.

وی ادامه داد: برای چندین کانال مجازی فاقد مجوز عرضه طلا و جواهرات در گناوه پرونده ی قضایی تشکیل شده است و پرونده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناوه ای ها شکایت کردند/ ممنوعیت خرید و فروش مجازی طلا و جواهرات

گناوه ای ها شکایت کردند/ ممنوعیت خرید و فروش مجازی طلا و جواهرات