مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-15سياسي

مراقب دام های پرهزینه شیاطین باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امشب (جمعه) در توییتی در واکنش به ادعای کذب الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان درباره کشورمان نوشت: - دبیر شورای عالی امنیت ملی در پی ادعای بی اساس و کذب رییس جمهور آذربایجان بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده را نشانه حسن نیت و تدبیر ندانست و به الهام علی اف توصیه کرد که مراقب دام های پرهزینه شیاطین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امشب (جمعه) در توییتی در واکنش به ادعای کذب الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان درباره کشورمان نوشت: بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن نیت و تدبیر نیست.

وی افزود: اتهام زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می شناسد، اثری جز بی اعتبارسازی کلام گوینده ندارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: مراقب دام های پرهزینه شیاطین باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان در گزافه گویی ضد ایرانی جدید خود، گفت ارمنستان با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب دام های پرهزینه شیاطین باشید

مراقب دام های پرهزینه شیاطین باشید