مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-15سياسي

مازندران با داشتن موهبت ها نباید حتی یک بیکار داشته باشد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مازندران با داشتن ظرفیت های فراوان و موهبت های خدادادی نباید حتی یک بیکار داشته باشد بلکه باید کارگرپذیر باشد.

- ، سردار مهدی نقدی شامگاه جمعه پس از بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی و پایان سفر به مازندران با اشاره به ظرفیت های موجود در استان مازندران اظهار داشت: با وجود ظرفیت ها و موهبت های مختلف، نباید حتی یک بیکار در این استان وجود داشته باشد.

وی با عنوان اینکه باید مازندران کارگرپذیر باشد و از جاها و مناطق دیگر برای اشتغال به این استان سفر کند، گفت: در محیط های کوچک خانگی نیز باید اشتغال کوچک، دامداری، پرورش زنبور عسل، بلدرچین، پرنده های زینتی و گوشتی و غیره در استان تولید شود.

وی گفت: در طبیعت بکر مازندران با نهرهای بکر و آب فراوان که بلااستفاده مانده است می توان میلیون ها قطعه طیور و یا ثروت تولید و برای عرضه آن به بازار اقدام کرد.

سردار نقدی با اشاره به ایجاد مرکز و دهکده اقتصادی مقاومتی نقش آن را در آموزش و مهارت آموزی مهم دانست و افزود: اگر با شیب ملایم و روش منطقی با کسب آموزش و تجربه و یادگیری میدانی شروع کنیم و تجربه فروش و بازاریابی کسب شود، هیچ شغلی دچار شکست نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با داشتن موهبت ها نباید حتی یک بیکار داشته باشد

مازندران با داشتن موهبت ها نباید حتی یک بیکار داشته باشد