مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-15سياسي

سلیمی: عقب ماندگی ایران در حوزه صادرات سنگ جبران شود


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه به زیرساخت صادرات در دولت قبل کشورهای اطراف در حال جلو زدن از ایران هستند که این عقب ماندگی باید جبران شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه به زیرساخت صادرات در دولت قبل کشورهای اطراف در حال جلو زدن از ایران هستند که این عقب ماندگی باید جبران شود.

علیرضا سلیمی، امروز جمعه 23 مهرماه در آیین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات، افزود: این نمایشگاه وسعتی 15 هکتاری دارد ولی در ابتدا قرار بود 30 هکتار باشد.

در حال حاضر فضایی برای توسعه نمایشگاه نیست و مطالبه ما این است که زمین این نمایشگاه تعیین تکلیف شود تا 15 هکتار دوم نیز به این نمایشگاه تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون در این نمایشگاه بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، اظهار کرد: تقریبا دو هزار میلیارد ریال دیگر نیز سرمایه گذاری نیاز دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال 400 شرکت و معدن در این نمایشگاه شرکت داشتند و نسبت به دوره قبلی 40 درصد مشارکت بیشتر بوده که نشانگر افزایش امید است و این امید را باید زنده نگه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: عقب ماندگی ایران در حوزه صادرات سنگ جبران شود

سلیمی: عقب ماندگی ایران در حوزه صادرات سنگ جبران شود