مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-15سياسي

گنجه: استاندار فردی دغدغه مند است/بدون لکنت زبان مشکلات را گفتیم


بدون لکنت زبان و بدون تعارف مشکلات استان را به استاندار گفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام امید گنجه در خطبه های نماز جمعه 23 مهر 1400 در جمع نمازگزاران شهرستان باشت به مناسبت های این هفته اشاره کرد و گفت: مهمترین مناسبت، هفته وحدت است مشکلی که در جوامع اسلامی وجود دارد ناشی از تفکر غیر تقریبی و ناشی از تفکر تکفیری است که تکفیر تنها مختص به اهل سنت نبوده بلکه رگه هایی از آن در شیعه نیز وجود دارد.

وی گفت: اما چه زمینه هایی برای وحدت میان مسلمانان وجود دارد که بتوانیم شعار وحدت را عملی کنیم از جمله این زمینه ها اعتقادات مشترک میان مسلمانان است مسلمانان خدای واحد، پیامبر، قرآن، قبله واحد دارند که همگی از اشتراکات میان مسلمانان به شمار می روند.

امام جمعه باشت گفت: مسلمانان مراسم حج واحد دارند مناسک حج را همه قبول داشته و هر ساله میلیون ها مسلمان از همه جای جهان جمع می شوند همچنین همه فرق اسلامی به وجود موعود اعتقاد دارند که البته اختلافاتی بعضاً در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: مسلمانان احادیث مشترکی بین خود دارند که از جمله آنها حدیث کساء و حدیث اثنا عشر است همه مسلمانان دشمن مشترک دارند که آمریکا و اسراییل و غرب دشمن مشترک مسلمانان بوده همچنین 95 درصد اهل سنت نسبت به اهل بیت محبت دارند مسلمانان جهان در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجه: استاندار فردی دغدغه مند است/بدون لکنت زبان مشکلات را گفتیم

گنجه: استاندار فردی دغدغه مند است/بدون لکنت زبان مشکلات را گفتیم