مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-15اقتصادي

3800 مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هلیلان قرار دارند


مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان گفت: هم اکنون 3800 نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند و از این تعداد 1100 نفر سالمند هستند.

- عزیزمراد غلامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هم اکنون 3800 نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند و از این تعداد 1200 نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی شهرستان سکونت دارند.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت در طول سال از خدمات متنوع کمیته امداد از جمله کمک هزینه معیشت، خدمات عمرانی و اجاره مسکن، بهداشتی و درمانی، تأمین جهیزیه، تسهیلات اشتغال و  کارگشایی، هزینه های نگهداری، ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره ای و حقوقی، حمایت ویژه از ایتام و فرزندان زیر 5سال و… بهره مند می شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان با اشاره به اینکه از این تعداد مددجو، 1100 نفر سالمند هستند ادامه داد: پایش سلامت سالمندان تحت حمایت با هماهنگی ادارات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پزشکان نیکوکار و.

از جمله برنامه های این نهاد است.

وی افزود: توزیع بسته سلامت میان سالمندان، تأمین سبد غذایی و بهداشت و کمک به هزینه نگهداری سالمندان نیازمند به نگهداری در منزل و تجلیل و تکریم سالمندان در هفته سالمند از جمله دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان سالمند تحت حمایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3800 مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هلیلان قرار دارند

3800 مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هلیلان قرار دارند