مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-15سياسي

کمیساریای انتخابات: شمارش آرا شنبه پایان می یابد/ درخواست برای بازشماری آرا دستی


کمیسیون عالی انتخابات عراق اعلام کرد شمارش دستی آرا روز شنبه پایان خواهد یافت و پس از آن نتایج شبه نهایی اعلام می شود و تشکل های سیاسی می توانند شکایت های خود را اعلام کنند.

- کمیسیون عالی انتخابات عراق اعلام کرد شمارش دستی آرا روز شنبه پایان خواهد یافت و پس از آن نتایج شبه نهایی اعلام می شود و تشکل های سیاسی می توانند شکایت های خود را اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، یک عضو تیم رسانه ای کیمساریای عالی مستقل انتخابات عراق تأکید کرد که شمارش آرای باقی مانده ممکن است موجب تغییراتی در نتایج اولیه آرا بشود و خبر داد که شمارش دستی آرا تا روز شنبه تمام خواهد شد.

عماد جمیل ، عضو تیم رسانه ای کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق، بسیاری از آنچه درباره تخلف در انتخابات در شبکه های اجتماعی مطرح می شود را شایعه و اطلاعات غلط خواند و گفت که تا پیش از اعلام نتایج اولیه هیچ شکایت یا اعتراضی به روند رأی گیری مطرح نشده است.

او گفت که به محض اعلام نتایج اولیه حملات علیه کمیساریای انتخابات آغاز شد و نوعاً این حملات بدون مدارک یا اسناد دقیق بود.

وی افزود که آنچه درباره نوارهای اطلاعات در مراکز رأی گیری که در اختیار نامزدهاست مطرح می شود و آنچه درباره ناهماهنگی تاریخ آمارها ارائه می شود همه بی اساس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیساریای انتخابات: شمارش آرا شنبه پایان می یابد/ درخواست برای بازشماری آرا دستی

کمیساریای انتخابات: شمارش آرا شنبه پایان می یابد/ درخواست برای بازشماری آرا دستی