مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-15اجتماعي

60 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله واکسینه شده اند


طبق اعلام سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس تا کنون 85 درصد معلمان و حدود 60 درصد دانش آموزان 12 تا ساله واکسینه شده اند، بازگشایی مدارس به صورت تدریجی و از مناطق روستایی و کم جمعیت آغاز شده و انتظار می رود از نیمه دوم آبان ماه نیز با توجه به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت آموزش وپرورش درباره بازگشایی مدارس، تا روز بیستم مهر ماه، با ایجاد 427 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون ویژه فرهنگیان در سراسر کشور، 85 درصد معلمان واکسینه شده اند.

همچنین واکسیناسیون مربیان مهدکودک ها، اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و تمام کارکنان مرتبط با آموزش و پرورش و دانش آموزان انجام و بر این اساس قریب به دو میلیون و 500 هزار دُز واکس کرونا در سراسر کشور برای افراد مرتبط با امر آموزش تزریق شده است.

ابلاغ دستورالعمل بازگشایی و بهداشتی مدارس به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی، تکمیل چک لیست بهداشتی مدارس بر اساس اولویت، به عنوان گام اول ورود به فرآیند آموزش حضوری یا غیرحضوری، بازگشایی حضوری مدارس با اولویت مدارس روستایی و عشایری با هر جمعیتی، حتی با تعداد30 نفر دانش آموز، مشروط به دریافت مجوز، در نظر گرفتن اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله واکسینه شده اند

60 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله واکسینه شده اند