مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 03:152021-10-14سياسي

چهار هزار متر حفاری برای اکتشاف نفت مغان انجام می شود


نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار متر حفاری در محل اکتشاف نفت مغان در منطقه جعفرآباد انجام می شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار متر حفاری در محل اکتشاف نفت مغان در منطقه جعفرآباد انجام می شود.

جهانگیرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون 330 متر حفاری در محل اکتشاف نفت مغان با همکاری شرکت اکتشاف وزارت نفت انجام شده و کار با سرعت در این منطقه برای اکتشاف نفت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با تجهیز کارگاه و همچنین حضور مدیریت حفاری منطقه ای در مغان، انتظار می رود روند کار سرعت بیشتری بگیرد تا زمینه برای رسیدن به نقطه نهایی اکتشاف انجام شود.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: 120 نفر پرسنل متخصص و کارگری در این منطقه فعالیت می کنند که با فعالیت این مجموعه اکتشافی کار برای جوانان منطقه نیز در این محل شکل گرفته است.

جهانگیرزاده افزود: هر روز پنج متر حفاری در این منطقه انجام می شود که تاکنون 330 متر حفاری به انجام رسیده و تلاش بر این است تا پایان امسال این ظرفیت حفاری به 625 متر برسد تا در نهایت در سال آینده با حفاری چهار هزار متر استخراج و اکتشاف نفت را در منطقه شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار متر حفاری برای اکتشاف نفت مغان انجام می شود

چهار هزار متر حفاری برای اکتشاف نفت مغان انجام می شود