مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 00:152021-10-14بين الملل

آمریکا خواستار رفع نگرانی در فضای تجاری روسیه شد


وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا از مسکو خواست نگرانی های واشنگتن درمورد فضای تجاری و سرمایه گذاری در روسیه را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شرمن و هوزه فرناندز معاون وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی روز پنجشنبه به وقت محلی با الکسی اوورچوک معاون نخست وزیر روسیه دیدار و گفتگو کردند.

معاونان وزیر خارجه آمریکا از روسیه خواستند تا رفتار منصفانه با شرکت های آمریکایی در بازار روسیه را تضمین و نگرانی های آمریکا در مورد فضای تجاری و سرمایه گذاری در روسیه را برطرف کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد دیدار مقامات وزارت خارجه آمریکا و معاون نخست وزیر روسیه برای تقویت تعهد آمریکا به یک رابط دوجانبه پایدار و قابل پیش بینی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روابط روسیه و آمریکا اگرچه تیره است، اما مقامات دو کشور تاکنون دیدار های مختلفی با یکدیگر داشته اند.

واشنگتن از سال 2014 بیش از یکصد بسته تحریم های اقتصادی و مالی در مورد مسکو وضع کرده و مقام ها و شهروندان روس را در فهرست سیاه تحریم ها قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت خارجه آمریکا، شرمن همچنین بر تداوم تعهد آمریکا به آزادی بیان در فضای مجازی تاکید کرد و از روسیه خواست برای تامین امنیت انرژی اروپا بیشتر تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خواستار رفع نگرانی در فضای تجاری روسیه شد

آمریکا خواستار رفع نگرانی در فضای تجاری روسیه شد