مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 20:202021-10-14اقتصادي

آزادی 53 زندانی غیر عمد در کاشان


رییس اداره زندان کاشان، از آزادی 53 زندانی در شش ماهه نخست سال خبر داد و گفت: بازگشت سرپرستان به کانون خانواده، آثار و برکات زیادی برای جامعه به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان محسن محبوبی با بیان اینکه سنت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سنت پسندیده و حسنه ای است که در کاشان رخ داده است اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال 53 زندانی جرائم غیر عمد کاشان از زندان آزاد شدند.

رییس اداره زندان شهرستان کاشان ضمن اشاره به اینکه به اقدامات صورت گرفته در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد در کاشان، افزود: چهار میلیارد و 470 میلیون ریال توسط خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان اختصاص داده شده است.

وی ضمن بیان اینکه آزادی این زندانیان هفت میلیارد و 450 میلیون ریال اختصاص داده شده است، تصریح کرد: از این میزان 400 میلیون ریال توسط ستاد دیه، کمیته امداد یک میلیارد و 50 میلیون ریال، خیریه امام موسی کاظم یک میلیارد و 180 میلیون ریال و انجمن حمایت از زندانیان 350 میلیون ریال اختصاص دادند.

وی بابیان اینکه، بازگشت سرپرستان به کانون خانواده، آثار و برکات زیادی برای جامعه به دنبال دارد، تصریح کرد: با نهادینه سازی این فرهنگ پسندیده آثار و برکات آن به جامعه برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 53 زندانی غیر عمد در کاشان

آزادی 53 زندانی غیر عمد در کاشان