مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-14سياسي

برای تصویب و اجرای طرح صیانت مصمم هستیم


آقا تهرانی درباره طرح صیانت از کاربران و ساماندهی فضای مجازی گفت: نقد ها و هجمه های زیادی به این طرح وارد می شود، اما معتقدیم اجرای این طرح برای ساماندهی فضای مجازی ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح صیانت از کاربران و ساماندهی فضای مجازی مشمول اصل 85 مجلس شورای اسلامی شده است، برای تدوین این طرح 7000 ساعت زمان صرف شده، نقد ها و هجمه های زیادی به این طرح وارد می شود، اما معتقدیم اجرای این طرح برای ساماندهی فضای مجازی ضرورت دارد و برای تصویب آن مصمم هستیم.

مرتضی آقا تهرانی 22 مهرماه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای هیات رییسه کمیسیون فرهنکی مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: در حال حاضر در مباحث فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی عموما فرهنگ غربی بر کشور حاکم است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون فرهنگی ادعای حل تمام مشکلات و معضلات فرهنگی در کشور را ندارد، باید در ابتدا اولویت های اساسی در فرهنگ شناسایی شود، سپس اولویت ها بر اساس فوریت در دستور کار قرار بگیرد و برای حل چند موضوع مهم تصمیم بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تصویب و اجرای طرح صیانت مصمم هستیم

برای تصویب و اجرای طرح صیانت مصمم هستیم