مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-14اقتصادي

خرید 175 اتوبوس برای تهران/ جهش در توسعه حمل و نقل عمومی آغاز می شود


برای توسعه حمل و نقل عمومی اقدامات مهمی از جمله خرید اتوبوس، رفع مشکلات اتوبوس های گازسوز و همچنین تأمین بودجه نوسازی ناوگان تاکسیرانی در حال انجام گرفتن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مستقیم وارد موضوع واکسیناسیون شد تا بتواند خدمات خود را در پایین ترین سطح جامعه به اقشار آسیب پذیر که کمتر مورد توجه هستند برساند.

زاکانی افزود: در موج دوم تلاش این است که در 22 ایستگاه مترو ، 22 اتوبوس تحت عنوان اتوبوس زندگی به صورت سیار و در 220 مسجد این خدمات را توسعه دهیم و نهایتا بتوانیم از طریق سامانه 137 به کسانی که نمی توانند به صورت حضوری مراجعه داشته باشند، در منازل شان خدمات را ارائه دهیم.

البته در مرحله بعد با هوشمندسازی شرایط را به سمتی خواهیم برد که هم شهر در یک افق بالاتری جان بگیرد و زندگی استمرار یابد و هم شاهد طراوت و بالندگی در آن باشیم.

شهردار تهران درباره اضافه شدن ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران بیان کرد: تلاش این است که بتوانیم ظرفیت بالاتری در حمل و نقل عمومی داشته باشیم و بر همین اساس طی قراردادی که با یکی از شرکت های تولید کننده اتوبوس داشتیم 175 دستگاه اتوبوس خریداری شد که 100 دستگاه آن تا پایان مهر ماه و 75 دستگاه دیگر نیز در پایان ماه آبان به خطوط اضافه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 175 اتوبوس برای تهران/ جهش در توسعه حمل و نقل عمومی آغاز می شود

خرید 175 اتوبوس برای تهران/ جهش در توسعه حمل و نقل عمومی آغاز می شود