مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-13اقتصادي

پلمب 900 واحد صنفی بدون مجوز در کهگیلویه وبویراحمد


معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از پلمب 900 واحد صنفی بدون مجوز در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از پلمب 900 واحد صنفی بدون مجوز در استان خبر داد.

امیرتیمور موسویان در جلسه ستاد تنظیم بازار در دهدشت اظهار کرد: امروز یکی از آسیب های اقتصادی، بهداشتی و امنیتی که عدم رعایت حقوق مصرف کننده را به همراه دارد رشد بی رویه واحدهای صنفی بدون مجوز است که دارند فعالیت می کنند و آثار زیان باری به همراه دارند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت دادستان های هر شهرستان در این راستا شد و بیان کرد: این مهم در استان شروع شده و در سه ماه اخیر سه هزار و 900 واحد متخلف شناسایی شد.

موسویان افزوذ: از این تعداد 900 واحد بدون مجوز پلمب شد.

همچنین روح الله باقری فرد در این نشست بحث حمایت از کالای ایرانی را یادآور شد و اظهار کرد: تا زمانی که متولیان در سطح عرضه از کالاهای ایرانی حمایت نکنند بازار تنظیم نخواهد شد و در سطح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به همجواری کهگیلویه با بنادر جنوبی و ورود کالاهای قاچاق به این شهرستان از استقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 900 واحد صنفی بدون مجوز در کهگیلویه وبویراحمد

پلمب 900 واحد صنفی بدون مجوز در کهگیلویه وبویراحمد