مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-13دانش

ارتباط دانشگاه علامه با 60 کشور دنیا/ چشم انداز تحولی دانشگاه را مشخص می کنیم


رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حال حاضر با حدود 60 کشور دنیا ارتباط دانشگاهی داریم و در 4 دانشگاه دنیا دفتر داریم.

در طول چندین سال گذشته نزدیک به 70 هزار مترمربع فضا ساخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سلیمی رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه که امروز با حضور وزیر علوم در دانشگاه علامه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علامه طباطبایی امروز پایگاه نظریه پردازی در علوم انسانی است و 250 کرسی ترویجی نظریه پردازی در طول چند سال گذشته برگزار شده است.

رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی افزود: فرق انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر این است که ما به دنبال تکمیل عقلایی بشر هستیم و یکی از مواردی که سبب تکامل عقلایی می شود، علوم انسانی است و ما به اتکا به این علوم می توانیم این آرمان بزرگ را تبدیل به واقعیت در درون جامعه کنیم.

ثبات مدیریتی در دانشگاه علامه طباطبایی سلیمی ادامه داد: ما از ابتدا به این فکر بودیم که هویت دانشگاه علامه را که مخلوق انقلاب اسلامی است به سرانجام برسانیم.

این دانشگاه جزو دانشگاه هایی بوده که ثبات مدیریت داشته است به طوری که از ابتدا تاکنون 5 رییس دانشگاه داشته است و الان دکتر معتمدی رییس جدید این دانشگاه هستند این در حالی است که دانشگاه هایی مثل دانشگاه تهران روسای مختلفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه علامه با 60 کشور دنیا/ چشم انداز تحولی دانشگاه را مشخص می کنیم

ارتباط دانشگاه علامه با 60 کشور دنیا/ چشم انداز تحولی دانشگاه را مشخص می کنیم