مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-13سياسي

آموزش عالی با پرهیز از تقلید متحول می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم تودیع حسین سلیمی، رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی و معارفه عبدالله معتمدی، - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: برای تحول آموزش عالی به طور خاص در دانشگاه علامه طباطبایی باید روند حرکت را بازخوانی و از تقلید پرهیز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم تودیع حسین سلیمی، رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی و معارفه عبدالله معتمدی، سرپرست جدید این دانشگاه که در سالن همایش های دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: ما برای دانشگاه ها یک ماموریتی را تعریف می کنیم از جمله آموزش و پژوهش و حرکت در مرز های دانش.

یکی دیگر از ماموریت های دانشگاه حل مسائل جامعه است.

بی تردید دانشگاه تجلی مبانی و ارزش های جامعه خواهد بود نمی توانیم بگوییم که در دانشگاه ارزش افزایی رخ نمی دهد چه بخواهیم چه نخواهیم ما شاهد این ارزش افزایی هستیم.

وی افزود: مسیر حرکت علمی هر جامعه در دانشگاه رخ می دهد با این مجموعه اهداف نمی توان دانشگاه را بی تفاوت به مسائل جامعه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی با پرهیز از تقلید متحول می شود

آموزش عالی با پرهیز از تقلید متحول می شود