مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 15:002021-10-13دانش

بحث اشتغال به پروژه ملی تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تودیع حسین سلیمی، رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی و معارفه عبدالله معتمدی، - وزیر علوم گفت: دانشگاه علامه باید پروژه های کلان را به مطالبه عمومی تبدیل کند در این میان باید تلاش کنیم بحث اشتغال را به پروژه ملی تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تودیع حسین سلیمی، رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی و معارفه عبدالله معتمدی، سرپرست جدید این دانشگاه که در سالن همایش های دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: خداوند را شاکریم که شاهد بروز دانشگاه هایی هستیم که هم از حیث منابع انسانی و هم از حیث منابع فکری پیشرفت های قابل توجهی داشته اند.

وی با بیان اینکه باید روسای جدید با روسای قبلی تا حد امکان ارتباط داشته باشند، اظهار کرد: باید سعی کنیم همدیگر را دوست داشته باشیم متاسفانه یکی از بلا هایی که جان جامعه دانشگاهی با آن درگیر است بحث حسد است که ما باید از آن دوری کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه علامه این پتانسیل را دارد که دست باقی دانشکده ها در دانشگاه های دیگر را بگیرد بنده تمام تلاشم را می کنم تا طرح های بین دانشگاهی رونق پیدا کنند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث اشتغال به پروژه ملی تبدیل شود

بحث اشتغال به پروژه ملی تبدیل شود