مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-13سياسي

آخرین تغییرات جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور اعلام شد


رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، گفت: امسال در نحوه برگزاری بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد تغییراتی شکل گرفته است که تعریف سامانه واحد برای ثبت نام از جمله آن ها است.

- رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، گفت: امسال در نحوه برگزاری بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد تغییراتی شکل گرفته است که "تعریف سامانه واحد برای ثبت نام" از جمله آن ها است.

براین اساس هر فرد علاقمند در هر دانشگاه و دانشکده ای می تواند با مراجعه به لینک تعریف شده در نشانی سامانه جشنواره، برای خود پروفایل شخصی تعریف کند، رشته مورد نظر خود را انتخاب کند، منابع مربوط به رشته خود را از همین صفحه دریافت کرده و اثر خود را بارگذاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر روح الله محمد علی نژاد عمران رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در خصوص برگزاری بیست وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، ابراز داشت: در ادامه جریان برگزاری جشنواره های قرآنی دانشجویان سراسر کشور، شاهد برگزاری بیست وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت(هدهد) در گستره 3 گروه دانشجویان ، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی هستیم، جشنواره ای که یکی از پر مخاطب ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور اعلام شد

آخرین تغییرات جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور اعلام شد