مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-13سياسي

محکومیت نعمت احمدی به پرداخت پنج میلیون تومان در پرونده جرم سیاسی


نعمت احمدی در پرونده ای که به اتهام ارتکاب جرم سیاسی برای او تشکیل شده بود به پرداخت پنج میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس محکوم شد.

- محکومیت نعمت احمدی به پرداخت پنج میلیون تومان در پرونده "جرم سیاسی" نعمت احمدی در پرونده ای که به اتهام ارتکاب جرم سیاسی برای او تشکیل شده بود به پرداخت پنج میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس محکوم شد.

نعمت احمدی وکیل دادگستری در گفت گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: بعد از صدور رای در دادگاه مطبوعات و فرجام خواهی با توجه به تایید رای در دیوان عالی کشور، امروز اجراییه ای مبنی بر پرداخت مبلغ 5 میلیون تومان بدل از 6 ماه حبس به من ابلاغ شد که در صورت پرداخت ظرف 10 روز حکم حبس اجرا نمی شود و الا به علت عدم پرداخت جزای نقدی برابر اخطاریه صادره، جلب خواهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاه رسیدگی به جرم سیاسی نعمت احمدی وکیل دادگستری، یکشنبه 27 مهر 1399 در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیات قضایی به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی برگزار شد و در آن جلسه هیات منصفه به اتفاق آرا آقای نعمت احمدی نسب را مجرم و هم چنین با اکثریت آرا در عین حال مستحق تخفیف دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت نعمت احمدی به پرداخت پنج میلیون تومان در پرونده جرم سیاسی

محکومیت نعمت احمدی به پرداخت پنج میلیون تومان در پرونده جرم سیاسی