مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-13پزشكي

نقش موثر زنان در مدیریت سلامت و مهار کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به شعار هفته ملی سلامت بانوان ایران با عنوان زنان، مدیریت سلامت، مهارکرونا ، گفت: نقش زنان در سلامت خانواده ها به ویژه مهار کرونا بسیار مهم است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به شعار هفته ملی سلامت بانوان ایران با عنوان "زنان، مدیریت سلامت، مهارکرونا"، گفت: نقش زنان در سلامت خانواده ها به ویژه مهار کرونا بسیار مهم است.

دکتر عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) همه ساله در آخرین هفته مهرماه برگزار می شود و در سال جاری نیز با توجه به این که همانند سال گذشته با همه گیری کووید 19 مواجه هستیم، موضوع اصلی این هفته، مدیریت این بحران توسط زنان در جامعه و خانواده مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان این که از گذشته تا به امروز، زنان نقش تاثیرگذاری در مواجهه با بحران ها داشته اند، افزود: وظایف و مسئولیت های زنان در مدیریت سلامت جسم و روان اعضای خانواده و توانمندی آن ها در برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات سبب می شود تا نقش بسزایی در فرهنگ سازی، مقابله با باورهای غلط و ترویج باورهای صحیح در سطح جامعه و اعضای خانواده و آموزش خودمراقبتی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر زنان در مدیریت سلامت و مهار کرونا

نقش موثر زنان در مدیریت سلامت و مهار کرونا