مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-13سياسي

توسعه و پیشرفت شهرستان گراش اولویت سفر نماینده دولت باشد


در سفر نماینده رییس جمهور به گراش مطالبات مهم و توسعه ای گراش به عنوان یک اولویت مهم مطرح خواهد شد.

- ، با اشاره به هفتمین سفر استانی رییس جمهور و هیأت دولت به استان فارس، گفت: دکتر عین الهی وزیر بهداشت و درمان نماینده معین هیأت دولت در شهرستان گراش در سفر رییس جمهوری به استان فارس تعیین شده و مردم گراش روز پنجشنبه 22 مهرماه میزبان نماینده رییس جمهور هستند.

وی سفر نماینده ویژه رییس جمهور به گراش را فرصتی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت شهرستان دانست و افزود: شهرستان گراش آماده استقبال از وزرا و معاونین دولت سیزدهم است قطعاً سفر آیت الله رییسی و هیأت دولت نتایج خوبی برای استان دارد و مایه خیر و برکت برای شهرستان گراش نیز خواهد بود.

فرماندار گراش در تشریح جزییات سفر نماینده رییس جمهور به این شهرستان تصریح کرد: با هماهنگی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات و خواسته های مردم در این سفر بررسی می شود و ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام و همچنین بازدید از پتانسیل و ظرفیت شهرستان در حوزه های مختلف، موانع پیش رو رشد و توسعه شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

غلام پور با اشاره به بخشی از مطالبات و خواسته های مردمی این شهرستان گفت: تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام، تکمیل و بهره برداری از محور چک چک، توسعه شهرک صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و پیشرفت شهرستان گراش اولویت سفر نماینده دولت باشد

توسعه و پیشرفت شهرستان گراش اولویت سفر نماینده دولت باشد