مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-13پزشكي

ثبت نام بیست وششمین دوره از جشنواره قرآنی «هدهد» دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، به دنبال ابلاغ آیین نامه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، - ثبت نام بیست وششمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد به دنبال ابلاغ آیین نامه بیست وششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مهلت ثبت نام در بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، به دنبال ابلاغ آیین نامه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مهلت ثبت نام بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد تا 15 آبان ماه تمدید شد.

بر این اساس علاقمندان دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در 6 بخش: آوایی ، ادبی ، پژوهشی ، فن آوری ، معارفی ، هنری طبق زمانبندی تعیین شده می توانند در این جشنواره بزرگ قرآنی شرکت کنند.

بر این اساس مهلت ثبت نام و ثبت آثار در این جشنواره تا 15 آبان ماه جاری تمدید شده است، برگزاری آزمون های بخش معارفی به 9 آذرماه جاری موکول و ثبت اطلاعات و مشخصات نفرات برتر بخش آوایی و معارفی نیز تا 15 آذرماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیست وششمین دوره از جشنواره قرآنی «هدهد» دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد

ثبت نام بیست وششمین دوره از جشنواره قرآنی «هدهد» دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد