مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-13سياسي

شب خاطره و رونمایی کتاب «خانه عموحسین» در اردکان برگزار می شود


رییس حوزه هنری یزد از برگزاری محفل شب خاطره دفاع مقدس و رونمایی کتاب «خانه عموحسین» به مناسبت سالروز حماسه غرورآفرین پاتک زید در شهرستان اردکان خبر داد.

- با اشاره به نقش مؤثر رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس، حماسه پیروزمندانه پاتک زید را برگ زرینی در تاریخ افتخارات و مجاهدت های رزمندگان استان یزد در دفاع مقدس برشمرد و گفت: در روز 25 مهرماه 1363 ارتش مجهز رژیم بعث عراق تهاجم گسترده ای را در منطقه کوشک و خط پدافندی زید آغاز کرد ولی رزمندگان غیور تیپ پیروز 18 الغدیر، شجاعانه در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و آنان را به عقب راندند.

رییس حوزه هنری یزد با اشاره به ثبت و ماندگاری این واقعه حماسی افزود: کتاب خانه عموحسین نوشته مصطفی زمانی فر در 250 صفحه، مقاومت، جانفشانی و ابتکارات رزمندگان یزدی همچون حفر تونل در پاتک زید و دوران دفاع مقدس را روایت می کند.

وی ادامه داد: این کتاب در هفته دفاع مقدس به همت حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

کوچک زاده عنوان کرد: این اثر به همراه آثار دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی معرفی شده است.

رییس حوزه هنری استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای پاتک زید افزود: به مناسبت پاسداشت سی و هفتمین سالروز ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب خاطره و رونمایی کتاب «خانه عموحسین» در اردکان برگزار می شود

شب خاطره و رونمایی کتاب «خانه عموحسین» در اردکان برگزار می شود