مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-13ورزشي

حضور تکواندوکاران کرمانشاهی در رقابت های جام فجر و آزاد آسیا


رییس هیأت تکواندو استان کرمانشاه، از حضور تعدادی از تکواندوکاران استان در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر و آزاد آسیا خبر داد.

- مهدی همتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر روزهای بیست و دوم تا بیست و چهارم مهرماه و سومین دوره مسابقات آزاد تکواندوی آسیا روزهای 25 تا 28 مهرماه در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات جام فجر در گروه زنان یک روزه و در گروه مردان دو روزه خواهد بود و رقابت های آزاد آسیا نیز در بخش زنان دو روز و در بخش مردان نیز دو روز خواهد بود.

رییس هیأت تکواندو استان کرمانشاه تصریح کرد: برای اولین بار از کرمانشاه در رده بزرگسالان و در بخش آقایان و بانوان تکواندوکار اعزام می شود.

وی ادامه داد: سرپرستی تیم کرمانشاه را استاد جواد خاوری از مربیان باسابقه تیم ملی و همین طور مربی تیم ملی وحیدناصری خواهد بود، مربی بانوان نیز لیلا خزایی است.

 همتی در پایان، افزود: حضور کوثر اساسه در معیت تیم ملی از استان کرمانشاه برای هیأت تکواندوی استان بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم که در مسابقات آزاد و همین طور آسیا بتوانیم عناوینی را به دست آوریم در مسابقات آسیایی و جام  فجر به هرکدام از دارندگان رتبه های اول تا سوم  امتیاز 10 ، 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تکواندوکاران کرمانشاهی در رقابت های جام فجر و آزاد آسیا

حضور تکواندوکاران کرمانشاهی در رقابت های جام فجر و آزاد آسیا