مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-13سياسي

صفحه مجازی شبکه الکوثر مسدود شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیریت پیام رسان اینستاگرام ادعا کرد صفحه منتسب به شبکه الکوثر معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما به دلیل آنچه که عدول از قوانین و مقررات این پیام رسان می داند، - صفحه مجازی شبکه الکوثر در اینستاگرام به بهانه های واهی توسط مدیریت پیام رسان اینستاگرام بطور موقت از دسترس کاربران خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیریت پیام رسان اینستاگرام ادعا کرد صفحه منتسب به شبکه الکوثر معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما به دلیل آنچه که عدول از قوانین و مقررات این پیام رسان می داند، به صورت موقت اخطار گرفته و مسدود شد.

رسانه های معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما به دلیل نقش برجسته ای که در برهم زدن معادلات رسانه ای نظام سلطه دارند در بزنگاه های مختلف مورد تحریم قرار گرفته و از دسترس خارج می شوند.

آخرین تلاش ها از این دست اقدامات پوچ و بی نتیجه مسدود کردن موقت اینستاگرام شبکه الکوثر به بهانه انتشار کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد سیره نبوی پیامبر اکرم (ص) و نزدیک ترین اشخاص به آن حضرت در روز قیامت بود که عمدتاً حاوی پیام های اخلاقی است که توسط مدیریت این پیام رسان مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفحه مجازی شبکه الکوثر مسدود شد

صفحه مجازی شبکه الکوثر مسدود شد